Microperformance van de befaamde Vlaamse theatermaker Verdonck is een magische machine die zichzelf lijkt te bedienen in het schemerduister. Een Wunderkammer met bezwerende soundtrack en heel veel touwtjes. Het betoverende miniatuur van licht en donker herijkt je blik en daagt je uit om buiten de kaders te denken.