Una película en color
Deze in de camera gemonteerde super8-film rekt de grenzen van ruimte op en is in één kamer opgenomen. Hoe goed kennen we de vertrekken waarin we ronddwalen? Kunnen we ons elk oppervlak, elke kleur herinneren? Una película en color is een onderzoek en een (filmrollen)spel in de echte ruimte.