The Way of Cube
Het in 1998 door vier beginnende kunstenaars opgerichte The Cube is een nog altijd goed draaiende filmzaal en expositieruimte (en nog veel meer) in het centrum van Bristol in Engeland. Maak kennis met de mensen, de activiteiten, het collectivisme en de geschiedenis, gevolgd door een kort programma van gevonden 35mm-kungfutrailers.