The Sky Is on Fire
The Sky Is on Fire toont een digitale ruïne van een virtuele straat in Miami. In deze levenloze wereld weerklinkt een wanhopige selfiepreek van een inwoner van Miami. Hij heeft het over het verlangen naar onsterfelijkheid, dat onze behoefte voedt om alles op beeld vast te leggen. Een kritische bespiegeling op onze hypergemediatiseerde werkelijkheid.