The Sculpture of Place & Time
Utagawa Tatsuhito legt de ruimte en tijd vast zoals die wordt ervaren door de Cambodjaans-Amerikaanse danser Prumsodun Ok. Deze vult het statische kader met zijn lichaamsbewegingen, terwijl er een gebed wordt opgezegd. Oks sensualiteit is geïnspireerd op Cambodjaanse legenden, spirituele overtuigingen en veerkracht, uitgebeeld in zijn heropvoering van de klassieke Khmer-dans.