The Leaks of Venice
Een tentoonstelling in een oud gebouw in Venetië. Een bezoeker loopt door lege kamers die de indruk wekken van een verlaten theater bühne. Een film over de onmogelijkheid de ervaring van een tentoonstelling weer te geven – een dialoog tussen kunst, geluid, beeld en ruimte. Geïnspireerd door het oeuvre van Alexander Kluge.