The Girl with Two Heads
De achttienjarige Anne onderzoekt ons lichaamsbeeld, zelfperceptie en wat het is om een vrouw te zijn in de eenentwintigste eeuw in twee sterk contrasterende werelden: die van haar traditioneel ‘vrouwelijke’ moeder, thuis en de wereld van de sportschool waar ze traint onder gelijkgestemde mensen.