The Cloud House
Experimenten met de grote deeltjesversneller LHC leveren geen beelden op, doordat het onderzoek via statistische data verloopt. In de kern zit evenwel een sensor die lijkt op de constructie van een camera. Heuninck probeerde die data in beelden om te zetten. Op de soundtrack reconstrueert hij een incident uit 1894 in een observatorium.