Einde van de zomer, een klein meer en een groepje boefjes. Mia, 11 en vroeg wijs, vraagt Hugo, 15 en blasé, om haar te vertellen over zijn liefdes en met name over Chaïnes. Hij spendeerde eindeloze avonden aan het meer om haar te verleiden, voelde de angst toen hij zijn liefde verklaarde en werd getergd door dit uitbundige meisje die haar emoties niet aan hem toonde. Een trage documentaire waarin tijd niet lijkt te bestaan.