Tell Me What 7 You Say
Popster Charmaine Fongs catchy, woedende protestlied. Nooit eerder was er Kantonees gevloek te horen in een videoclip van een grote ster. En het is een – tot nu toe – zeldzame politieke interventie van een insider uit de industrie. Popartiesten Denise Ho en Anthony Wong Yiu-ming hebben hun commerciële carrières opgeofferd aan hun activisme.