Superinca & The Galactic Green with visuals by eerieear
Superinca & The Galactic Green bouwt een feestje met een mix van meeslepende, dansbare cumbia en stevige rock. Verwacht gierende keyboards, perfect afgestemde gitaarharmonieën en eindeloze swing van bas en drums. Door middel van live coding vertaalt eerieear de muziek rechtstreeks naar kleurige, (semi-)abstracte beelden.