Spirit Matters
Spirit Matters is een zwijgende monoloog over de gelijktijdige perceptie van ruimte en tijd. De film is gemaakt zonder camera door direct op transparant celluloid te schrijven en daarna 'vertaald' door de resulterende stroken opnieuw te filmen op een lichtbak. Zo zijn ze te zien als 'ondertitels' onder de originele inscriptie. (Re:Voir)