Saute ma ville
In 1968 begint Chantal Akerman haar oeuvre met het opblazen van haar kleine keuken. Later omschreef ze haar debuut als "het spiegelbeeld van Jeanne Dielman", waarin iemand die geen regels nodig heeft de levensrituelen aan flarden knalt. De moeder, het centrale motief in haar werk en het middelpunt van haar laatste film No Home Movie, is opvallend afwezig.