Rehearsal of the Futures: Police Training Exercises
De bewegingen en gebaren van de militaire oproerpolitie, vertraagd uitgevoerd door dansers, zijn verrassend mooi. Dreiging en geweld, uit de context gehaald en in een ander tempo, zien er griezelig vreemd en al te vertrouwd uit. In dit kunstwerk voorspelt Isaac Chong Wai op een bepaalde manier, een jaar eerder, de belangrijkste beelden van de protesten in Hongkong.