Private Properties
Een woonkamer krimpt en breidt weer uit in deze morphing-animatie. In het knappe lijnenspel herkennen we een kast, een deurslot en een kraan, maar ook persoonlijke spullen die steeds woester in elkaar overvloeien. Lilli Carré – ze publiceert ook stripboeken bij Fantagraphics – maakte een forensische studie van een privéruimte die steeds van vorm kan veranderen.