Ruig, zintuiglijk en hypnotiserend: dit figuratieve en psychedelische experiment met filmtaal en voyeurisme biedt een unieke kijk op grensoverschrijdende cinema. Play Boy combineert reeds bestaande beelden om nog meer grenzen te overschrijden. De hergebruikte beelden zijn ruw en versleten, en door de peepshowachtige loop voelt het kijken ernaar zowel goedkoop als aangenaam.