People on Sunday
In deze hommage aan de gelijknamige Duitse stille film uit 1930 onderzoekt de Thaise kunstenaar Saenjaroen de paradox van mensen die zich ontspannen terwijl ze gefilmd worden. Omdat filmopnames altijd vertraging oplopen, doden de crewleden de tijd door constant op hun telefoon te zitten, voor het wakende oog van de camera.