Only You Alone
Sinds haar grootvader is overleden, woont Chi Li alleen in het huis van haar tante, die in het buitenland woont. Met haar ouders heeft ze geen contact. Het is een eenzaam bestaan, maar Chi Li redt het prima. Ze heeft een baantje in een bioscoop en geen behoefte aan een relatie. Zo beschermt ze zichzelf, want wie zou haar als vriendin willen hebben? Chi Li heeft epilepsie. In haar omgeving, het noordoosten van China, betekent haar ziekte dat ze niet meetelt op de huwelijksmarkt.
Wanneer een jongen toch belangstelling voor haar toont, lijkt er even wat warmte door te dringen in haar gepantserde bestaan. Maar een romantisch bezoek aan een dansvoorstelling herinnert haar pijnlijk aan haar verleden als danseres. Only You Alone, een krachtig portret van een dappere jonge vrouw, wordt gedragen door de sterke vertolking van Chi Yun, die samen met regisseur Zhou Zhou het scenario schreef.