O completo estranho
Een intieme avond wordt verstoord door een telefoontje van een vriendin die hulp nodig heeft. Op een feest verklaart iemand een ander zijn liefde in het donker, terwijl er in de kamer ernaast wordt gezongen. Een subtiel portret van een generatie die niet wil settelen en altijd onderweg is.