Not an Irrelevant Trifle
De verwachtingen over technische vooruitgang gedurende de jaren vijftig hadden een existentiële dimensie. De religieuze Scientology-beweging ging toen van start en vergeleek de mens met de computer en het geheugen met een harde schijf waarop alles wordt bewaard in kleur, geluid en op 25 beelden per seconde.