Mixed Messages
Een stream-of-consciousnessvideo die gender-clichés in de populaire cultuur onderzoekt, en afsluit met een postmoderne versie van de Doos van Pandora. De beelden bestaan uit found footage, performance, interviews met jonge meisjes, documentaire, animatie, beelden uit de reclame en van tv. Voor haar eerste baan maakte Brew educatieve filmstrips. Met deze film bevrijdde ze zichzelf.