Mariam Jafri vs. Maryam Jafri
Monotoon en met een pokerface onderzoekt Maryam Jafri het eigendomsrecht in dit tijdperk van de beeldcirculatie. Met humor en vasthoudendheid neemt ze ons stap voor stap mee in het licentieraadsel van haar readymade die verandert van een object dat te koop is in een kunstwerk dat te koop is, daarna in een foto die te koop is en tot slot in een video met gesuperponeerde watermerken die te koop is.