Amnesia, een ijzingwekkende waarschuwing, geeft een grimmig, compromisloos beeld van de escalatie van xenofobische gevoelens in een neoconservatief klimaat.
Lydia Lunch, icoon van de New-Yorkse No Wave-beweging uit de jaren zeventig, strijdt al decennialang voor het recht van vrouwen om net zo hard 'fuck you' te mogen zeggen als welke man dan ook. De zangeres, spoken word-artiest, schrijfster en actrice heeft zich nooit de mond laten snoeren en is dat ook op haar zestigste niet van plan. Nog altijd overweldigt ze haar publiek met haar confronterende, opzwepende stijl en rauwe, uit het hart gegrepen teksten.
In de documentaire Lydia Lunch – The War Is Never Over brengt generatiegenoot en mede-underground-heldin Beth B een passend eerbetoon aan een onvermoeibare, strijdbare en humoristische vrouw, die al vroeg haar demonen te lijf moest gaan. Als beschadigde zestienjarige arriveerde Lunch in New York, waar ze de band Teenage Jesus and the Jerks oprichtte. In haar spoken word-stuk Daddy Dearest maakte ze in 1984 haar jeugdtrauma’s openbaar, en riep ze op de cirkel van geweld en misbruik te doorbreken – een boodschap die onverminderd actueel is.
Filmmaker Beth B geeft zelf context aan haar film over de provocatieve kunstenaar Lydia Lunch, met focus op vrouwelijke identiteit, macht en seksualiteit.
Barbie komt thuis van het boodschappen doen. Ze haalt de levensmiddelen uit haar tas, waaronder een Barbiepopje, dat ze vervolgens bakt en opeet.
Een aantal sombere pratende hoofden beschrijft openhartig hun meest persoonlijke en perverse opvattingen over seks, geweld en andere familieaangelegenheden.