Letter to the Free
Geïnspireerd door de mooiste muziekopnamen en -optredens 'achter tralies' stelt Young zich een tijd en plaats voor waarin gevangenissen niet langer bevolkt worden door mensen, maar relikwieën zijn van een tijd van isolatie, verdriet en afwezigheid. Een film over onze collectieve bevrijding. Over herkansingen, vergeving, eerherstel, liefde en zuivering.