De productie van voedsel zegt iets over klimaatverandering, een verhaal verteld via oprechte en heldere animaties van kinderen van de Limette-school in Brussel.
Lagen, vertragingen en loops hypnotiseren de kijker terwijl een onbekende en verre stem buitenaardse lijnen trekt tussen Canada en Servië.
Deze urgente, beschouwende, politieke en poëtische film onderzoekt de verschillen en overeenkomsten tussen de militaire dienst en gevangenisstraf en hoe het een tot het ander kan leiden.
Videoclip met een sterk politieke lading, een samenwerking tussen animatiestudio Zorobabel en Belgische gevangenen die muziek maken met de naam Murmuziek.