Digitale rituelen in de analoge Cloud. Ze hebben gadgets bij zich voor een optimale ervaring. Ze geloven dat dit moment onvergetelijk zal zijn. (Light Cone)
In zacht pastellicht drijft een man te paard zijn schapen door de pittoreske bergen van landelijk Montana. Een pastorale bij schemerlicht. (LUX)
Lundberg heeft de stembanden van vier zangers gefilmd. Het lied is het Kyrie uit een mis geschreven door Thomás Luis de Victoria (1548-1611). (Filmform)