Zeno van den Broek is een Nederlandse, in Kopenhagen wonende componist en kunstenaar die op een multi-zintuiglijke manier fysieke, sociale en akoestische concepten onderzoekt en weergeeft. Met behulp van audiovisuele middelen maakt hij locatie- en concept-specifiek werk en heeft zijn audiovisuele creatie Breach bewerkt voor de kinetische installatie SVNSCRNS, met zijn zeven roterende videoschermen en luidsprekers. Klankvorm ontwikkelde SVNSCRNS.