SVNSCRNS openingsperformance: een kinetische audiovisuele installatie met zeven roterende videoschermen en luidsprekers. Ilpo Väisänen richtte begin jaren negentig het legendarische muzikale duo Panasonic/Pan Sonic op met wijlen Mika Vainio. Heleen Blanken is een beeldend kunstenaar die sterk is beïnvloed door de scheiding tussen de mens en zijn natuurlijke omgeving. Klankvorm ontwikkelde SVNSCRNS.