Kasiterit
De grootste fabel over alles wat digitaal is, is dat het immaterieel is. Elektronische apparaten bevatten tin, en een derde van de wereldvoorraad komt van het Indonesische eiland Bangka. De op zonne-energie werkende robot Natasha vertelt de geschiedenis van haar geboorteplaats, verwikkeld in een systeem van neokoloniale arbeid.