Instrucciones para soltar
Twee vrouwen ontmoeten elkaar op vakantie. Een van hen haalt later herinneringen op aan hun korte, maar intieme ontmoeting. Het geluid van hun gesprekken en de prachtige 16mm-beelden maken ons deelgenoot van de paar momenten die ze samen deelden. Een film in de vorm van een lieflijk en somber ritueel van loslaten.