Ink in Milk
Twaalf minuten volstaan voor een heel leven: in schetsen, metaforische beelden, tekeningen en sculpturen doet Wieland de verontrustende wereld van een kind herrijzen, spreekt hij over duister in het licht, en over schizofrenie als ziektebeeld. Het vermengen van diverse materialen is een belangrijk motief in zowel de schilderijen als de films van Wieland.