How to Make Money Religiously
Samen met Art Rotterdam presenteert IFFR How to Make Money Religiously (2014) van Laure Prouvost in een speciale module op Station Rotterdam Centraal. Twee subtiele variaties van dezelfde video volgen elkaar op in een loop, waarmee een déjà-vumoment gecreëerd wordt. Met een focus op zowel de problemen als de mogelijkheden van geheugen en vergeten, behandelt dit werk de willekeurige verschillen die kunnen worden toegeschreven aan macht en bezit.