Home Stories
In dit foundfootage-meesterwerk verzamelt Müller de meest kitscherige en kleurrijke beelden van tobberige huisvrouwen in avondjurken in Hollywoodmelodrama’s uit de jaren vijftig. Müller monteerde ze tot een film die commentaar geeft op genderpatronen in Hollywoodklassiekers en het pure plezier laat zien van het verminken van beelden. (sixpack)