Harun Farocki: Presented
Wat kunnen we leren door alleen te kijken naar de fragmenten waarin een kunstenaar in zijn eigen werk verschijnt? Farocki duikt op in 24 films die hij maakte en is in totaal twee uur en 21 minuten op het doek te zien, op zich al een volledige film. De beelden onthullen een opmerkelijke, veranderlijke relatie tussen de man en zijn eigen beelden.