Hard, Cracked the Wind
Een jonge dichter uit Cornwall vindt een oude aktetas met haar initialen erop, en wordt al snel bezocht door de geest van de vorige eigenaar. Hij zoekt iemand die het onvoltooide gedicht in de aktetas kan afmaken. Een griezelig verhaal over scheppen en stemmen uit het dodenrijk, in de unieke stijl van filmmaker Mark Jenkin.