Tientallen snel gemonteerde zoenscènes uit Europese en Amerikaanse filmklassiekers knallen op elkaar, waarbij Provost speelt met het principe van het nabeeld. De snelheid van de opeenvolgende beelden veroorzaakt nabeeldeffecten door de scènes snel af te wisselen – waardoor de romances al gauw iets griezeligs krijgen. (Argos)