Goldman Crash
De aanslag op het World Trade Center was mogelijk een ramp die al was voorspeld. Het bewijs in deze zinderende film: een razendsnelle montage van beelden uit twintig jaar Hollywoodblockbusters. Geniaal gemonteerd en vervaardigd in het fotolaboratorium Metamkine.