Glory to Hong Kong (orchestral)
Deze anoniem geschreven, uitgevoerde en op beeld vastgelegde protesthymne heeft inmiddels een iconische status: zij wordt gezongen in warenhuizen in Hongkong, op straat, bij voetbalwedstrijden, en bij elke demonstratie en bijeenkomst. Dit is de originele versie, met vier miljoen YouTube-hits, en de teller loopt.