Fuel
Yu Araki is geïnteresseerd in authenticiteit via remakes, herschikkingen en nieuwe interpretaties. Deze contemplatieve film over een grillchef die in een van de oudste robatayaki-restaurants in Japan werkt, verwijst op subtiele wijze naar de Ainu-cultuur en de ecologische beweging in de huidige maatschappij.