From Its Mouth Came a River of High-End Residential Appliances
Feng Shui, een oude vorm van waarzeggerij die harmonie in je leven zou brengen, wordt algemeen beoefend in Hongkong en Taiwan, hoewel het sinds de Culturele Revolutie verboden is. WangShui neemt ons mee op een reis door Hongkongs drakenpoorten, openingen in de duurste torenflats van de stad waar draken doorheen kunnen vliegen, en mijmert over mythologie en eigenheid.