Erpe-Mere
In de vredige omgeving van een landelijk dorp in België valt een meisje in diepe slaap en voert ons mee in haar gedachtestroom. De vredige beelden van het platteland veranderen al gauw in een reeks hypnotiserende nachtelijke scènes waarin de grenzen tussen documentaire en het bizarre vervagen.