Duilian
Geïnspireerd op het nooit vertelde verhaal van de negentiende-eeuwse Chinese dichter en revolutionair Qiu Jin brengt Wu Tsang de minder bekende romance en vriendschap met kalligraaf Wu Zhiying tot leven en ondermijnt deze. Gesitueerd in het huidige Hongkong beweegt de film tussen tijd en ruimte, heden en verleden, feit en fictie door Tsangs voortdurende verkenning van taal en misinterpretatie.