Corman's Eyedrops Got Me Too Crazy
Een delirium van door Cardoso toegeëigend beeldmateriaal, gemaakt ter ere van de oer-rebel van de Amerikaanse onafhankelijke cinema. In de slotscenes is het Roger Corman zelf die Cardoso zegent: "Je hebt horror, seks en humor heel goed gecombineerd. En vooral de montage is erg goed, want de film verloor nooit haar vaart". Welke film? Deze!