Bushaltes in Armenië staan als kleine, onverzettelijke monumenten aan de rand van niemandsland. Geen enkele halte is identiek.
Een muzikaal object verandert langzaam en komt precies een uur later weer in zijn oorspronkelijke staat terug. Een geluidsinstallatie die loopt als een klok.