Bring Me Home
Het is zes jaar geleden sinds de plotselinge verdwijning van de inmiddels twaalfjarige Yoonsu. Vanaf dag één zijn moeder Jungyeon en haar partner Myeongguk naarstig op zoek naar hun zoon, maar ondanks hun vele inspanningen is er tot nu toe geen doorbraak in de vermissingszaak. Dan is daar plots een anonieme beller die beweert Yoonsu gezien te hebben in een afgelegen vissersplaatsje. De tipgever beschrijft de jongen met zoveel details die niet in het opsporingsbericht staan dat Jungyeon onmiddellijk vol goede moed naar het Koreaanse platteland vertrekt. Maar de lokale inwoners van het vissersdorp zitten niet echt op haar komst te wachten.
In dit debuut van Kim Seungwoo komt een wanhopige moeder oog in oog te staan met een vijandige gemeenschap. Terwijl ze de waarheid boven water haalt, wordt Jungyeon geconfronteerd met de gruwelijke geheimen die de vissers met zich meedragen. Een meeslepende thriller vol plotwendingen zoals die alleen in Korea worden gemaakt.