At Home But Not at Home
Sanzgiri’s vader was achttien toen India in 1961 de laatste Portugese onderdrukkers uit Goa verdreef. Via 16mm- en dronebeelden, desktopscreenshots en Skype-interviews met zijn vader, stelt Sanzgiri vragen rondom identiteit, de constructie van het geheugen en antikoloniale solidariteit over verschillende continenten heen.