A Woman in Trouble Is a Temporary Thing
Van een spinnenweb tot een springbal in de ruimte, van een Tarkovski-beeld van een Russisch paard, tot een close-up van Victoria Legrand, frontvrouw van een dromerige pop-act: Yasinsky excelleert in het leggen van eenvoudige en toch mysterieuze verbanden tussen echte en geanimeerde beelden, en schept een bijzondere ruimte tussen verleden en heden.