A State of Grace
Bekend om zijn speelse omkeringen van documentaire beelden, focust Smith deze keer op een eenvoudig stukje papier, om dat op een hoogst lucide manier te decoderen. De existentiële angst voor het vliegen wordt hier gesublimeerd tot een ironische zelfanalyse. Tegelijk is het een parodie op het christelijke waardensysteem.