A Bright Summer Diary
Een jongen zit met zijn moeder in een kartonnen auto voor een geschilderd landschap. Deze ansichtkaart uit zijn jeugd voert de Chinese kunstenaar Lei Lei op een reis naar het konijnenhol van het geheugen. In zijn kenmerkende melancholische collagestijl springt de tijd in en uit zijn normale loop. Screenshots uit films, gevonden foto's en propagandabeelden volgen elkaar op, alsof ze door een archaïsche machine worden getrokken, om te onderzoeken hoe nostalgie de waarheid kleurt.