Net als in haar vorige film The Reunion (2013) kiest kunstenaar, filmmaker en actrice Anna Odell ervoor om haar eigen persoon centraal te stellen in dit onderzoek naar zichzelf en de ander, naar grenzen en (gender)identiteit. Wie zijn wij in onze eigen ogen, in die van onze geliefden en vooral in die van onbekenden? Naast acteur Mikael Persbrandt heeft Odell zes andere gerenommeerde, Scandinavische acteurs uitgenodigd om hun beider alterego’s te spelen.
Zonder script zijn zij geheel vrij om te ontdekken hoe ze zich tot elkaar verhouden, wat vooral tot verwarring leidt. Wat en wie is echt? In diverse daartoe gebouwde ruimtes, wordt noest gewerkt aan een mysterieuze kunstfilm – ook op de achtergrond door producenten, crewleden en agents. Het levert erotische, intieme, verstilde en komische scènes op. Maar het ogenschijnlijke gebrek aan visie, grensoverschrijdend gedrag en onderlinge fricties maken deze repetities steeds lastiger. Of was dat juist de bedoeling?